Sunday, June 20, 2010

gara-gara mulut aku yg celupar!

siang tadi aku lepak dgn mulya n jay masa meal break kat foodcourt...masa tgh makan tu tiba2 jay cite semalam dia mengalami kejadian pelik kat toilet...jay kata masa tu dia pergi toilet kat call floor tgkt 14 lam kul 7ptg camtu..pastu masa dia kat toilet tu tiba2 salah satu pintu toilet tu terbuka sendiri..so si jay pegi la tgk n tegur tanya ada orang ke tak...tgk2 takde orang..so dia pun cabut ar...aku n mulya dah agak meremang..tapi siap leh wat lawak lagi la....


so...cam biasa aku mmg amik PRB @ shortbreak kul 8.00mlm ...start dari petang pas jay cite tu aku siap duk nganjing2 dgn mulya ar...then ada lagi sorang member aku ERIN ajak PRB sama2 kul 8..so aku on je la...masa dah nak kul 8 tu erin sibuk layan customer n suh aku pg dulu sebab aku dah tak tahan dah...so aku lawak2 la dgn mulya..



'Weh,Mulya..nanti kalau ko dengar aku terjerit2 lam jamban,ko datang selamatkan aku tau!!"..

aku n mulya duk gelak2 cam tu sambil aku jalan g toilet...so cam biasa aku terus masuk toilet..tapi takde orang...aku lap2 dulu tempat duduk mangkuk tandas tu then amik masa sket wat ape yg patut...so dah siap2 semua butang suar etc aku flush la...3 4 saat pas tu ,tandas sebelah aku pun bunyi flush gak...aku agak Erin..so aku terus kuar nak tegur si Erin..tau2 je takde sape kat toilet tu....cepa2 aku check toilet executive pun takde orang...aku budget erin nak takut2kan aku..so aku kuar g ke workstation...erin takde..so aku konfirm la erin yg takut2kan aku...then aku g toilet balik cari erin...still takde gak...then aku patah balik g workstation aku tanya mulya .erin kat ne..mulya pun tak tau...aku ni pun bingung la..tau2 aku nampak erin masuk dari pintu floor...sah dia tak pegi toilet!habis..siapa yg guna tandas sebelah tandas yg aku guna tadi???!!


agak lama aku diam pas tu berfikir2..last2 aku gtau gak kat erin n mulya...terganggu gak la concentration aku tadi masa keje...nak kata aku cuak ..sket la .sebab aku tgh bulan mengambang ni...kalau time2 bulan mengambang mmg aku rasa insecure..menda2 halus ni kan suka kacau klu pempuan tgh mengambang2 gitu......tiba2 aku teringat mulut celupar aku dari petang tadi..hurmmm..kan dah terkena!



No comments:

Post a Comment